Administratiekantoor 1015

Leuk dat u de tijd heeft genomen om een bezoekje te brengen aan de website van Administratiekantoor 1015. Wij zijn een jong administratiekantoor, dat zich kenmerkt door eenvoud, kwaliteit en betrouwbaarheid.

Dé plek voor kleine ondernemers en zelfstandigen

Ons kantoor richt zich met name op kleinere ondernemers en zelfstandigen. Daarbij vinden wij betrokkenheid en korte lijnen heel belangrijk. Onze dienstverlening is van hoge kwaliteit en u betaalt een redelijke prijs. Daarnaast kunt u heldere en eerlijke adviezen van ons verwachten. Ook kunt u bij ons op een vast aanspreekpunt rekenen waarbij een snelle doorlooptijd en persoonlijke aandacht kenmerkend zijn. Voor onze administratie- en belastingdiensten verwijzen wij u naar de pagina Diensten.

Kennismaken

Wij, Joost Ouwerkerk en René Koek, zijn de trotse eigenaren van Administratiekantoor 1015 en ontvangen u graag op ons kantoor in Roelofarendsveen. Als u wilt kunnen wij altijd een vrijblijvende offerte voor u opstellen.

René Koek

René Koek
Eigenaar en werkzaam sinds 2015

Ik ben in 2015 voor mezelf begonnen en direct intensief met Joost gaan samenwerken. Vanaf 2017 zijn wij samen verder gegaan, wat uiteindelijk heeft geleid tot dit mooie kantoor met een superleuk team van collega's. Ik ervaar nauwelijks verschil tussen een werkdag en een vrije dag omdat ik het werk enorm leuk vindt en het gevoel heb echt iets voor onze klanten te kunnen betekenen.

Joost Ouwerkerk

Joost Ouwerkerk
Eigenaar

Ik ben destijds dit kantoor begonnen waarbij ik het belangrijk vond om mijn klanten persoonlijke aandacht te geven en eenvoudige oplossingen te bedenken voor (complexe) situaties. Inmiddels is het kantoor flink gegroeid en dit zijn nog steeds kernwaarden van ons kantoor. Ik ben blij dat dat nog steeds zo is!

Jim van der Poel

Jim van der Poel
Werkzaam vanaf 2020 als werk student en sinds 2023 in vaste dienst

In juli 2020 ben ik bij Administratiekantoor 1015 begonnen als werkstudent naast mijn studie Finance and Control. Na het succesvol afronden van deze studie ben ik in augustus 2023 met veel enthousiasme in vaste dienst gegaan. De diversiteit aan taken binnen mijn functie biedt mij veel voldoening en werkplezier.

Simone van Harten-Ikink

Simone van Harten-Ikink
Werkzaam sinds 2024

Met ingang van 2 januari 2024 is Simone Ikink ons kantoor komen versterken. Simone heeft 12 jaar bij een vergelijkbaar administratiekantoor gewerkt, waarvan de laatste jaren als klantbeheerder. Zij heeft ervaring op het gebied van administratie verwerking, belastingaangiften, samenstellen van jaarwerken en diverse andere rapportages.

Hanny Vermeij

Hanny Vermeij
Werkzaam sinds 2017

Het geeft me voldoening vragen van cliënten te kunnen beantwoorden en een oplossing te kunnen bieden voor de voor hen ingewikkelde vraagstukken.

Marsja van der Meer

Marsja van der Meer
Werkzaam sinds 2017

Joep Jonkman

Joep Jonkman
Werkzaam sinds 2022