Over 1015

Bij Administratiekantoor 1015 draait het niet om groei, maar om aandacht. Wij zijn er speciaal voor (niet controleplichtige) ondernemers en zelfstandigen die op zoek zijn naar een betrouwbare partner voor hun administratie – zonder gedoe, mét kwaliteit.

Ons team bestaat uit 12 tot 15 betrokken professionals en werkstudenten. Geen kantoortorens of targets, maar een informele sfeer waar de mens centraal staat. Voor onze klanten betekent dat persoonlijke aandacht en duidelijke communicatie. Voor onze collega’s: dagelijks een bakkie samen, vrijdagmiddagborrels in de kroeg en elk kwartaal een gezellig uitje.

Omdat we bewust kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit, hanteren we regelmatig een klantenstop. Zo houden we tijd en ruimte voor wat écht telt: goed werk leveren en plezier hebben in wat we doen.

Slim, digitaal en altijd inzicht 

Bij Administratiekantoor 1015 combineren we slimme automatisering met persoonlijke aandacht. We zijn volledig digitaal ingericht en werken met moderne tools, waaronder A.I.-gestuurde factuurverwerking. Zo zorgen we voor een snelle, foutloze administratie en heb jij als ondernemer dagelijks direct inzicht in je cijfers – waar en wanneer je maar wilt. Naast de bekende Microsoft Office applicaties zoals excel, word en copilot, werken wij o.a. met de volgende software applicaties: Exact Online (klantadministraties), Zenvoices (A.I. "scan en herken"), Nextens (belastingaangiften), Numbers (salarisadministratie) en Qics Milestones (urenadministratie en facturatie). 

Hierdoor verloopt de communicatie, naast de directe contacten, eenvoudig via de app op je telefoon of via een gebruiksvriendelijke online omgeving. Geen papieren rompslomp, wel heldere cijfers en korte lijnen.

We zijn aangesloten bij de NOAB, wat staat voor kwaliteit, betrouwbaarheid en actuele vakkennis. Zo weet je zeker dat jouw administratie en belastingaangiften in goede handen zijn.